Viser innlegg med etiketten tagg. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten tagg. Vis alle innlegg

fredag 5. april 2013

3 Tagg kort!

 Ett 3 tagg kort til en sprek dame.
Ark fra Pion " Til Mor".
Martha Stewart punch som jeg lånte av Henriette.
Stempel fra Fiskars!
Sizzix tagger ( kjøpt i USA)  :)
Blomster, bond, perler og June sin hånd skrift!

Utfordring:


onsdag 2. januar 2013

Tag til mann!




Epoxy Dots på klokka, Pion ark.
 Film stripe , sikkerhetsnål og lenke fra TH.
Dymo med teksten Gratulerer.

Utfordring:



fredag 12. oktober 2012

Tag kort !

Arkene fra Maya Design, stempelet er fra pepermania.
Disen har jeg lånt av Tone.
Utfordring:


søndag 16. september 2012

søndag 19. august 2012

Tag :)

 En liten tag til en flott dame.
Dette arket kjøpte jeg hos Gode Minner
i Tønsberg.
Jeg har pyntet med roser, glitter, osteklut,nøkel og
en glitre kule.
Stempelet passar kjempebra på denne dama!

Utfordringer :


tirsdag 17. juli 2012

onsdag 11. juli 2012

SØLVE 15 ÅR

 7.7.2012 ble Sølve 15 år.
Jeg har dekorert en gammel metellboks
med sølvtape, tau og tapeserings tape.
 Tagg med stempel.
 Kjempe gøy og jobbe med.
Utfordringer:



onsdag 13. juni 2012

Tagg.

En vinflaske med en tagg på.
Nydeligt bilde fra Sagen Vintage Desig.
Spillbinders kjøpt hos Hobbygarasjen.