Viser innlegg med etiketten
tagg
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
tagg
.
Vis alle innlegg
fredag 5. april 2013
3 Tagg kort!
Ett 3 tagg kort til en sprek dame.
Ark fra Pion
" Til Mor".
Martha Stewart punch som jeg lånte av
Henriette.
Stempel fra
Fiskars!
Sizzix tagger ( kjøpt i USA) :)
Blomster, bond, perler og June sin hånd skrift!
Utfordring:
Papirdokkene - Alt er lov.
onsdag 2. januar 2013
Tag til mann!
Epoxy Dots på klokka, Pion ark.
Film stripe , sikkerhetsnål og lenke fra TH.
Dymo med teksten Gratulerer.
Utfordring:
Ett Trykk - Klokker
fredag 12. oktober 2012
Tag kort !
Arkene fra Maya Design, stempelet er fra pepermania.
Disen har jeg lånt av
Tone
.
Utfordring:
Papiravisen : " Boys and their toys
søndag 16. september 2012
Damekort
Dette korte så jeg i Ett Trykks August utgave 2012.
Inger Marie
har også innspirert meg.
Arkene er kjøpt på
Scrappekjelleren
.
Distress Ink (brushed corduroy) på alle kanter.
Det er 3 tagger med stemplene
"Du blir ikke eldre du blir bedre",
Du er Fantastisk
.... og
Snille piker....
.
Gratulerer med dagen
og
Vær ikke redd......
Nydelig
Nellie Snellen Dies
er bare helt på sinn plass.
Martha Stewart punch
og
Marianne Design tagg.
Sizzix Blomster svirl
,Blomster
,bånd og
en flott diamant
som var på Malins lys på konfirmasjonen.
Utfordringer:
Card And Scrapp - Bruk Blomster
Anonyme Scrappere - Bruk Distress
Kortgleder - Bruk Puncher
Papiravisen - Tag
Scrap a Long - Blonder og Bond
Scrapperike - Blomster
Kort o Mania - Bretteteknikk
søndag 19. august 2012
Tag :)
En liten tag til en flott dame.
Dette arket kjøpte jeg hos
Gode Minner
i Tønsberg.
Jeg har pyntet med roser, glitter, osteklut,nøkel og
en glitre kule.
Stempelet passar kjempebra på denne dama!
Utfordringer :
Vintage - Lag noe annet en kort.
28/8
Scrap a Long - Blomster
28/8
Papiravisen - Girly
4/9
Card and Scrapp - LAV ET TAG
28/8
tirsdag 17. juli 2012
Damekort
Denne damen fra
Kort og Godt
er bare utrolig søt,
hun har fått kjole lik som arkene.
Osteklut,
charms
og
roser
er gøy.
Den svirlen av metal er noe jeg har spart lenge på.
X-cut dies.
Stemplene er fra
Kort og Godt
.
Martha Stewart Punch.
Utfordringer:
Kort o Mania - sommerfugl.
Anonyme Screppere - Sommer
Papirdokken - Bingo.
Scapa Long - Sommer.
Scrapperiket- Bingo.
Scrappe glede i Målselv - alt er lov.
onsdag 11. juli 2012
SØLVE 15 ÅR
7.7.2012 ble Sølve 15 år.
Jeg har dekorert en gammel metellboks
med sølvtape, tau og tapeserings tape.
Tagg med
stempel
.
Nellie Snellen dies.
Kjempe gøy og jobbe med.
Utfordringer:
Nordsalten hobbyklubb - Barn
Scrappe glede i Målselv - Alt er lov
tirsdag 26. juni 2012
Frøken kort
Her har jeg brettet meg til ett kort igjen.
Her er en måte å gjøre det på.
Vintae Summer fra Maja Design.
Charms,
blomster
og
halv perler
.
Stempel fra Kort og Godt
Utfordring.
Scrapperiket - Vintage
onsdag 13. juni 2012
Tagg.
En vinflaske med en tagg på.
Nydeligt bilde fra
Sagen Vintage Desig.
Spillbinders kjøpt hos
Hobbygarasjen
.
Ark fra
Maya Designes
.
lørdag 19. mai 2012
Jentekort
Tagg kort med blomster.
Nydelige
roser
,
bunadssko
,
spellbinders
og
halvperler
.
KORTHOBBY
charms.
Roser rundt ett bånd som er knyttet.
Martha Stewart punch.
Tekst stempel fra
Kort og Godt.
Pengeholder og baksiden.
Utfordringer:
Annonyme Scrappere - Blomster og blonder.
Card and Scrap - Vintage
Kort o Mania - Bingo
Scrappe glede i Målselv - Alt er lov
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)